jannes.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Janneke

Reacties

Reacties

maartje

Super zus, heerlijk om je te lezen en wat schrijf je leuk. Fijn dat de eerste paar dagen zo goed zijn bevallen. Goodluck in the train, zal aan je denken. We mailen en smsen, dikke kus

Jeroen

Okay dan zussie, zo doe je dat!
Ik zou zeggen: een goed begin...
Veel plezier in de trein, ben benieuwd hoe Moskou was!

therese

Lieve Jannek, leuk om over je ervaringen in Rusland te lezen. Ik wens je een hele fijne tijd en geen al te stijve kont na 5 dgn treinreis. Ik ben zeer benieuwd naar je volgende verhalen. Liefs Therese

koos

Hoi Janneke, nou jou vader hoeft zich echt geen zorgen om jou te maken. Wat gaat dat toch leuk al die mensen treffen, en meteen aanpappen en er verder mee reizen. Geweldig moet dat zijn. That's live!!
Meid geniet, want zoiets doe je volgens mij maar een keer. Tot de volgende keer. Wij gaan even naar Portugal, maar niet te vergelijken met wat jij doet. Liefs koos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!