jannes.reismee.nl

Guess who's back...!

Lieve mensen,

Voor wie het nog niet heeft gehoord of niet heeft uitgevogeld aan de hand van mijn laatste foto: (de grote, witte letters op de achtergrond zijn namelijk te vertalen als zijnde Schiphol-)

Ik ben terug in Nederland!

Niet geheel zoals in de planning, want ik zou nu met mijn gat in katmandu moeten zitten. Maar familie omstandigheden hebben ertoe geleid dat ik nu dus jullie cadeautje onder kerstboom ben. Figure of speech uiteraard, ik vind het al te koud om mijn warme bedje te verlaten namelijk, brrr! Moet nog wel even acclimatiseren hoor.

Maar lieve leeskindertjes, niet geheel getreurd, dit betekent hopelijk niet het einde van mijn log, en voor mij hopelijk niet het einde van mijn reis. Afhankelijk van een aantal zaken hier, hoop ik mijn reis in het begin van het nieuwe jaar alsnog te kunnen hervatten en nog een maandje india mee te pakken. Hierover hopelijk dus later meer!

Maar voor feestdagen ben ik dus ik van de partij!

Ik wens iedereen alvast een fijne kerst en een goede jaarwiseling, maar hoop jullie dit eigenlijk in persona toe te wensen. Gezien mijn onverwachte, vervroegde terugkomst, heb ik zeeen van tijd, dus ik hoop jullie snel allemaal te zien om in levende lijve avonturen uit te wisselen!

Heel veel liefs vanuit Amsterdam dus!

ps. ik ben gewoon bereikbaar om mijn oude NL nummer en voorlopig woonachtig op de amsteldijk.

Reacties

Reacties

koos

Welkom in dit besneeuwde mooie landje.
Ik hoop dat de reis voor jullie in januari door kan gaan. Ook voor jou een hele mooie en liefdevolle kerst en een gezond 2010 te midden van al de mensen die je lief zijn. liefs koos

koos

trouwens, ik had Schiphol ook niet gezien!!!

Ella

WOwie! Wat vliegtuigen toch al niet met je kunnen doen he! ( heb je foto's aandachtig bekeken maar schiphol herkende ik er echt niet in. mmmm, ik kom er te weinig, moet ik iets aan doen;) Wat gezellig dat je terug bent! Hoop je gauw te zien in deze witte Amsterdamse wereld!

Liefs,
Ella

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!